آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

خرید گیفت کارت با گیفتی یکی از کاملترین و معتبرترین فروشگاه های گیفت کارت در ایران  است و همچنین تنها فروشگاه گیفت کارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد.
 این فروشگاه از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است که در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه قیمت مناسب و تحویل آنی اسکن کارت است که باعث شده یکی از محبوب ترین فروشگاههای گیفت کارت در ایران شناخته شود.
گیفت کارت
از دیگرقابلیت های ویژه این وب سایت میتوان به تغییر سطح قیمت کارت ها بر اساس مقدار خرید هرکاربرنام برد.
گیفت کارت های ارائه شده در این فروشگاه به شرح زیر است:

خرید گیفت کارت آیتونز
خرید گیفت کارت گوگل پلی
خرید گیفت کارت اسپاتیفای
خرید گیفت کارت استیم
خرید گیفت کارت پلی استیشن
خرید گیفت کارت ایکس باکس
خرید گیفت کارت آمازون
خرید گیفت کارت فیسبوک
خرید گیفت کارت مایکروسافت
خرید گیفت کارت ماین کرافت
خرید گیفت کارت اوریجین

کلیه گیفت کارت های سایت گیفتی دارای اسکن های فوق العاده با کیفیت بوده وبه صورت فیزیکی از فروشگاه های معتبر آمریکا خریداری می شوند و بعد از اسکن شدن در سایت قرار می گیرند و شما بعد از خرید گیفت کارت می توانید اسکن آنها را به صورت عکس مشاهده و یاذخیره نمایید.همچنین اسکن کارت برای ایمیل شما نیز ارسال میگردد.



:: بازديد از اين مطلب : 194
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بلیط چارتر

ایرانگردی را با این سه شهر آغاز کنید : مشهد کلان‌شهری در شمال‌شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است.این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است . مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۲۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسیرانی و اتوبوسرانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است. مناسب ترین روش برای دیدن این شهر استفاده از تور مشهد است. تور مشهد به صورت زمینی و هوایی امکان پذیر می باشد که اغلب تورهای زمینی با قطار برنامه ریزی می گردد .

جزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند و پیشنهاد ما استفاده از تور کیش است. تور کیش فقط به صورت هوایی امکان پذیر بوده و اگر قصد عزیمت به کیش به صورت زمینی را داشتید باید با وسیله شخصی اقدام کنید. مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بوشهر از راه دریایی ۶۷۵ کیلومتر، تا بندرعباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندرابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیرهٔ کیش، بندر چارک می‌باشد که با این جزیره ۱۸ کیلومتر فاصله دارد .

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیاکه در موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است . جزیره قشم در دوران ساسانیان ابرکاوان نام داشته‌است. که جزو استان هرمزگان ایران است این جزیره از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندر لنگه، از شمال خاوری به جزیرهٔ هرمز، از شرق به جزیرهٔ لارک، از جنوب به جزیرهٔ هنگام و از جنوب باختری به جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی محدود می‌گردد. فاصله جزیرهٔ قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس ۸/۱۰ مایل (۲۰ کیلومتر)، تا بندر هرمز ۷۲/۹ مایل (۱۸ کیلومتر)، جزیره لارک (تا مرکز دهستان لارک) ۸۵/۴ مایل (۹ کیلومتر)، تا جزیره ابوموسی ۰۱/۸۸ مایل (۱۶۳ کیلومتر) و جزیره تنب بزرگ ۵۵/۶۱ مایل (۱۱۴ کیلومتر) است و حال پیشنهاد ما این است که تور قشم را از دست ندهید. تور قشم هم به صورت زمینی با قطار و هم به صورت هوایی اجرا می گردد ولی در کل مردم برای سفر خود به هر مقصدی به دنبال تور لحظه آخری می باشند و اصولا تورهای لحظه آخری برای مقصدهای مشهد ، کیش ، استانبول ، آنتالیا و از این قبیل مقاصد بیشتر وجود دارد.



:: بازديد از اين مطلب : 206
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تور دبی
تور دبی

یکی از مقاصد کسانی که رای شرکت در همایش ها و دوره های آموزشی اجبار به سفر دارند دبی است. پروازهای دبی هیچ وقت خالی نیست 35 سال پیش که امارات از استعمار بریتانیا رهایی یافت و استقلال خود را اعلام کرد اهالی این شیخ نشین هم هر ساله دوم دسامبر را با عنوان روز ملی جشن می گیرند. برای سفر به دبی به نکات زیر توجه داشته باشید : تور دبی در ایرانیان تور
برای تماس های خود به دلیل هزینه بالای رومینگ بین الملل یک کارت تلفن 30 درهمی بخرید و با آن تماس بگیرید
هر روز از ساعت 10 صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به مراکز خرید ببرد.
هنگام سفر به دبی با خود داروی کدئین دار نبرید
مراقب باشیدکه ماموران فرودگاه مهر ورود و خروجتان را پررنگ روی پاسپورت و ویزایتان بکوبند
انصار مال در دبی مرکز خرید مناسبی است kish.irhna.ir/dubai.aspx چرا که هم قیمت اجناسش پایین تر است هم کیفیت بهتری دارد
اماراتی ها با خرج هایی که کرده اند توانسته اند در این کشور یک پیست اسکی مصنوعی بسازند این پیست دارای پنج دور با ارتفاع و شیب متفاوت است از دیگر جاذبه های دبی wild wady می باشد  تور دبی وایلد وادی بزرگترین پارک مدرن آبی در خاورمیانه به شمار می آید برج العرب که از دیگر مکان های دیدنی و جذاب در دبی محسوب می گردد جزو منحصر به فردترین هتل های دنیا است. تور دبی در ایرانیان تور که بر روی جزیره ای مصنوعی در فاصله 300 متری از ساحل خلیج فارس قرار دارد هتل مذکور دارای بیش از 200 سوئیت دوبلکس است.


:: بازديد از اين مطلب : 234
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه | نرم افزار انبارداری یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خرید و فروش توسط رایانه می باشد.

نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری

توسط این نرم افزار انبارداری می توان عملیات ورود و خروج کالا را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در سیستم ثبت کرده و گزارشات متنوع از سیستم انبار گردانی تهیه نمود.
توسط قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در این نرم افزار انبارداری می توان هر گونه انبار و ورود و خروج کالای آن را مدیریت نمود.
نرم افزار انبارداری عارف رایانه مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و … را از امکانات مهم دیگر این نرم افزار می توان نام برد.
نسخه اصلی نرم افزار انبارداری، علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان عرضه می شود.

معرفی نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری عارف رایانه نام نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکیتولید شده است.
این نرم افزار انبارداری با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالا ار انبارهای متعدد را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر چاپ انواع رسید و فاکتور ورود و خروج کالا، امکان مدیریت انبارها را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار انبارداری عارف رایانه، هر انباردار یا مدیری فروش می تواند با توجه به نوع انبار خود، کالاهای متنوع را در تعریف کرده و تا سه سطح طبقه بندی نماید و با با توجه به نوع کالا، یا انبار گزارشات متنوع از سیستم انبارداری تهیه نماید.
.
برنامه انبارداری عارف رایانه با توجه به امکانات و کیفیت این محصول دارای قیمت مناسب بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار انبارداری مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.
.

ویژگی های کلی نرم افزار انبارداری

  • امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه انباردار و مدیریت به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

امکانات اصلی نرم افزار انبارداری

  • امکان تعریف انبار به تعداد مورد نیاز
  • امکان تعریف کالا با امکان گروه بندی کالا تا دو سطح در انبارهای متعدد
  • امکان تعیین حداقل،حداکثر و نقطه سفارش کالا
  • امکان تعریف عاملین فروش و تامین کنندگان کالا
  • امکان صدور سند ورود و خروج و ثبت آمار دقیق تعدادی و ریالی کالا
  • امکان انتخاب سریع کالا توسط دستگاه بارکدخوان و یا کلید میانبر
  • کاردکس کالا به صورت ریالی و تعدادی به تفکیک انبارها،کالاها و تامین کنندگان کالا

منبع مطلب: نرم افزار انبارداری



:: بازديد از اين مطلب : 216
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 22 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و ... توسط رایانه می باشد.

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و … توسط رایانه می باشد.
سادگی و سهولت کار با این نرم افزار رستوران باعث گردیده است تا در کوتاه ترین زمان، عملیات صدور فیش صندوق و تهیه گزارشات مربوطه را انجام داد. قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در نرم افزار، این امکان را بوجود آورده است تا برای هر گونه غذا، نوشیدنی، دسر، سرویس و … فیش صندوق صادر نمود.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی، صندوق و صدور فیش، سیستم انبارداری، صدور اشتراک برای مشتریان، مدیریت پیک و میز و … را از امکانات مهم این نرم افزار رستوران می توان نام برد.

سفارش و دانلود نرم افزار رستوران

با سفارش آنلاین نرم افزار مدیریت و حسابداری رستوران و فست فود، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

دستگاه کالرآیدی (Caller-ID) برای نرم افزار رستوران

همانطور که می دانید هنگام سرویس دهی به مشتریان خارج از رستوران، مشاهده آدرس و مشخصات مشتری در نرم افزار، علاوه بر پاسخگویی راحت تر و تسریع در عملیات صدور فیش غذا، باعث کیفیت و سرویس دهی بهتر به مشتریان رستوران نیز می گردد. برای این منظور می توان از از سیستم کالر آیدی موجود در نرم افزار رستوران عارف رایانه استفاده نمائید.  عارف رایانه دستگاه های آی دی کالر مخصوص استفاده این نرم افزار را نیز به طور مجزا ارائه می نماید. این دستگاه ها از طریق پورت USB به رایانه متصل شده و از 2 تا 8 خط تلفن را به طور همزمان مانیتور می نمایند

معرفی نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران عارف رایانه برنامه ای است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت و حسابداری رستوران، فست فود، کافی شاپ و انواع مراکز فروش اغذیه تولید شده است.
این نرم افزار رستوران با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، عملیات فروش روزانه را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر صدور انواع فیش غذا و فاکتور های مربوط به خرید و فروش کالا، امکان مدیریت فروش رستوران را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار رستوران عارف رایانه، هر مدیر یا منشی رستوران می تواند با تعریف منوی مربوط به رستوران یا فست فود خود، در کمتر از چند ثانیه برای مشتریان فیش صادر کرده و در پایان روز، از فروش انجام شده گزارشان مربوطه را تهیه نمائید. همچنین امکان تعریف پیک موتوری و فروش از طریق دستگاه آی دی کالر (بدون پرسیدن کد اشتراک از مشتری) امکان صدور فیش امکان پذیر است.
.
نرم افزار رستوران عارف رایانه دارای بیش از 7 سال سابقه اجرایی، در بسیاری از مراکز فروش اغذیه همچون: رستوران، فست فود، کافی شاپ، ساندویچ فروشی، سفره خانه و … در حال استفاده می باشد و در حال حاضر ویرایش 2014 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.
.
قیمت نرم افزار رستوران عارف رایانه نسبت به سایر نرم افزار های مشابه ارزانتر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار رستوران

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار رستوران از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

منبع مطلب: نرم افزار رستوران



:: بازديد از اين مطلب : 221
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 22 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

این بخش ویژه همکاران پزشک و مدیران مراکز پزشکی می باشد و به معرفی نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه پزشکی نگارش 2016 که یکی از جامع ترین نرم افزار های تولید شده در داخل کشور می باشد پرداخته شده است.

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مطب

نرم افزارمطب نسخه 2016، یکی از کامل ترین نرم افزار های مدیریتی تولید شده در ایران می باشد که جهت حسابداری و مدیریت پرونده بیماران انواع مطب های پزشکی، دندانپزشکی ، ارتوپدی، توانبخشی، ترک اعتیاد، پوست مو و زیبایی، و… ارائه شده است. پزشکان محترم با نصب نرم افزار مدیریت مطب بر روی رایانه خود، دیگر نیازی به ثبت اطلاعات پرونده پزشکی بیماران یا سوابق پزشکی ایشان بر روی کاغذ نخواهند بود

این نرم افزار طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و تمامی امور مربوط به مدیریت مطب پزشکان را انجام می دهد.

مدیریت مطب با نرم افزار مطب

امروزه بسیاری از پزشکان برای مدیریت مطب و پرونده بیماران خود به تکنولوژی رایانه و نرم افزار روی می آورند. استفاده از رایانه و نرم افزار در مطب ها باعث شده تا مدت زمان کوتاه تری برای ثبت، جستجوی و مدیریت پرونده های پزشکی بیماران صرف نمود. از طرفی مدیریت امور داخلی مطب در صورت بالا بودن تعداد بیماران مراجعه کننده، کاری وقت گیر می باشد و توسط نرم افزار مطب می توان این عملیات را در کسری از زمان و با دقت بالاتر انجام داد.

مدیریت کلینیک و درمانگاه با نرم افزار مطب

کلینیک ها و درمانگاه های پزشکی نیز با توجه به تعداد پزشکان، دستیاران و پرسنل مرکز نیز نیاز به مدیریت دقیق تر با سرعت و کیفیت بالاتر دارند. حسابرسی و تهیه گزارش از کارکرد پزشکان با توجه به درصد سهام ایشان از خدمات ارائه شده در مرکز، خود به تنهایی کاری وقت گیر محسوب می گردد. همچنین مدیریت بیماران هر پزشک به طور مجزا، تعیین وقت ملاقات برای بیماران و یادآوری توسط منشی نیز نیاز به صرف وقت دارد. نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک و درمانگاه 2016 امکان مدیریت تمامی امور یک مرکز پزشکی با ده ها پزشک و پرسنل و هزاران بیمار یا مراجعه کننده را برای مدیران این مراکز فراهم می نماید.

امکانات نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه

  • امکان استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (مشی و پزشک به طور همزمان)
  • انعطاف بالا در بهره گیری و تهیه گزارشات از کارکرد پزشکان و دستیاران، صورتحساب بیماران و …
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری اوقات و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار مطب از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان
  • امکان تعریف پزشک به تعداد مورد نیاز (قابل استفاده برای چند پزشک در یک مرکز) و تعیین درصد سهم از درآمد
  • امکان تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مرکز
  • امکان تعریف انواع دوره های درمانی جهت پذیرش بیماران
  • امکان تعریف انواع شرح حالات بیماران جهت دسترسی بهتر برای درج در پرونده مراجعین
  • امکان تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
  • امکان تعریف نواحی بدن بیماران باتوجه به تخصص پزشک ، جهت گزارش و تفکیک خدمات انجام شده
  • امکان ثبت سوابق پزشکی از قبل تعیین شده باتوجه به نوع مطب یا درمانگاه جهت درج در پرونده بیمار
  • سیستم تشکیل پرونده بیماران و ثبت سوابق پزشکی ، تصاویر دیجیتال
  • سیستم پذیرش بیماران و ثبت عملیات انجام شده در مرکز برای بیمار
  • امکان محاسبه درصد سهم پزشکان و پرسنل از خدمات ارائه شده به مراجعین
  • سیستم صندوق و گزارش حساب بیماران و پزشکان
  • سیستم رزو وقت جهت تعیین اوقات ویزیت بیماران با امکان ارسال SMS یاد آوری وقت خودکار
  • سیستم انبارداری و داروخانه جهت کنترل ورود و خروج کالا یا دارو
  • سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی پزشکان
  • سیستم بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار
  • سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز پزشک

شما می توانید توسط تماس با شماره شرکت که در بالا قرار گرفته است نرم افزار مطب را از طریق خرید آنلاین یا ارسال پیک تهیه و مورد استفاده نمائید.

منبع مطلب : نرم افزار مطب 



:: بازديد از اين مطلب : 254
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 22 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

هرگاه شخصی با گازهای سمی مسموم شده باشد در مقابله با مسمومیت او باید فورا او را به هوای آزاد ببریم و یقه و قسمت های بسته لباس او را باز کنیم و هر گونه شیئی خارجی را از دهان او خارج کنیم و به طور مستقیم در شش های او هوا بدمیم .

مسمومیت

مسمومیت

مسمومیت از طریق ورود سم به بدن پدید می اید . راههای مختلفی برای ورود سم به بدن وجود دارد . از جمله این راهها می توان به دستگاه تنفسی ، دستگاه گوارشی ، پوست و راه تزریقی اشاره کرد . علایم مسمومیت عبارتند از  خواب آلوگی ، تهوع ، استفراغ ، درد های شکمی  و… . یکی از اولین کارها در برابر مسمومیت وادار کردن فرد به استفراغ است .

مسمومیت از راه دهان

اگر بیمار موادی مانند اسیدها و بازها ویا ترکیبات نفتی نظیر بنزین – تینر – کروزون و یا مایعات قابل اشتعال خورده باشد نباید از راه دهان چیزی به او داده شود. مگر به دستور پزشک و اگر مسموم در حال تشنج یا اغماء باشد .اطرافیان او نباید جز حفظ تنفس بیمار به اقدامات دیگری دست بزنند .بلکه باید فورا او را به مراکز فوریت های پزشکی برسانند . اگر با سمی غیر از موارد مذکور مسموم شده باشد ابتدا باید مقدار 15cc شربت اپیکا به او داده و به دنبال آن نیز نصف لیوان آب به مسموم بخورانند تا استفراغ نموده و سم از معده خارج گردد و بعد از آنکه استفراغ نمود مقداری شاربن فعال به بیمار داده شود و بدن او را با پتو یا پوشش گرمی گرم نگهدارند اما حرارت خارجی به او ندهند .

مسمومیت با گازهای سمی

هرگاه شخصی با گازهای سمی مسموم شده باشد  در مقابله با مسمومیت او باید فورا او را به هوای آزاد ببریم و یقه و قسمت های بسته لباس او را باز کنیم و هر گونه شیئی خارجی را از دهان او خارج کنیم و به طور مستقیم در شش های او هوا بدمیم . سپس تا آنجا که ممکن است سر او به طرف جلو خم کنیم و آرواره پایین بیمار را به طرف جلو بکشیم و با گذاشتن دهان بر روی بینی یا دهان بیمار هوا را با فشار در ریه های او وارد کرده به طوری که بلند شدن قفسه سینه او را مشاهده کنیم . این عمل را باید در هر دقیقه ای ده تا پانزده بار تکرار کنیم و همزمان با این اعمال باید هر چه زودتر از مراکز پزشکی و درمانگاهی نزدیک وسایل اکسیژن برای تنفس مصنوعی مطالبه کنیم .

مسمومیت از راه پوست بدن

به گزارش بخش سلامت سایت اسان طب ، اگر مسمومیت از راه پوست بدن عارض شده باشد باید بلافاصله پوست بدن را در وان یا زیر دوش شستشو داد و لباس های آلوده شده به سم را نمی توان مجددا به تن مسموم پوشید ، بلکه باید لباس دیگری به او بپوشانیم و از به کار بردن مواد ضد سم شیمیایی باید خودداری شود و اگر مسمومیت شدید باشد باید به مراکز فوریت های پزشکی مراجعه شود .

مسمومیت در اثر تزریق بیش از حد دارو

در این صورت باید بیمار را بخوابانند و با بازوبند لاستیکی بالای محل تزریق را ببندند و فشار بازوبند باید طوری باشد که نبض قطع نشود و هر یک ربع ساعت باید به مدت یک دقیقه بازوبند را شل کنند .

منبع مطلب مسمومیت : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

 



:: بازديد از اين مطلب : 242
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

جهت درمان بیماری خروسک لازم است اولا صحبت کردن بیمار به حداقل برسد . در ثانی چنانچه بیمار معتاد به سیگار است باید فورا کشیدن سیگار را کنار بگذارد . بیمار را در محلی که بخار آب یا بخور داروهای سرد مزاج مانند گل بنفشه یا گل نیلوفر آبی در حال جوشیدن است نگهدارند .

خروسک

خروسک

وجه تسمیه مرض خروسک این است که اطفال مبتلا به این مرض هنگام سرفه زدن تقریبا صدایی شبیه به صدای خروس در می آورند . التهاب شدید حنجره در اثر عواملی از قبیل غلبه خشکی وحرارت شدید بر حنجره و یا عوامل میکروبی ویا ویروسی سبب تورم مخاط حنجره شده که با سرخی و التهاب همراه است . خروسک گاهی به تنهایی عارض می شود و گاهی نیز همراه با ناراحتی های مخاط بینی و حلق و یا ریه ها می باشد . گاهی با آنفولانزا یا سرخک ظهور می کند . گاهی بیماری خروسک  در اثر مصرف بعضی مواد غذایی گرم و خشک مانند سیر ، فلفل ، دارچین ، خرما ، پسته و غیره و گاهی نیز در اثر بوییدن بعضی مواد محرک عارض می گردد . گاهی در اثر برخورد سرمای شدید یا برخورد هوای زیاد گرم و خشک عارض می شود .

علایم و درمان خروسک 

علایم خروسک عبارتند از گرفتگی صدا ، تنگی نفس ، سرفه های خروسکی که گاهی هم با درد همراه است .لازم به ذکر است که اطفال بیشتر از افراد بالغ به این بیماری مبتلا می گردند و بعضی افراد آمادگی بیشتری برای ابتلای به این مرض دارند .

به گزارش بخش سلامت سایت اسان طب ، جهت درمان بیماری خروسک لازم است اولا صحبت کردن بیمار به حداقل برسد . در ثانی چنانچه بیمار معتاد به سیگار است باید فورا کشیدن سیگار را کنار بگذارد . بیمار را در محلی که بخار آب یا بخور داروهای سرد مزاج مانند گل بنفشه یا گل نیلوفر آبی در حال جوشیدن است نگهدارند . باید به محض ظهور این مرض چند عدد سفیده تخم مرغ را که مختصری نشاسته در ان ریخته اند خوب بزنند تا متلاشی شود و به تدریج و مرتب به بیمار بخورانند و اگر لیموی شیرین در اختیار باشد باید فورا مقداری آب لیموی شیرین به او داده شود و از نظر دارویی مقداری بارهنگ و اسفرزه و صمغ عربی و شکر تیغال از هر کدام پنج گرم را دم کرده و به بیمار بخورانند .

اگر طفل باشد باید کم کم به او داده شود تا از او رفع التهاب شود . غذای بیمار باید مواد سرد و تر باشد مانند اسفناج پخته با ماست شیرین، هندوانه ، برگ شفتالوی خیس کرده . اگر خروسک شدید باشد باید ضمن انجام امور فوق در اطراف حنجره بیمار ، مخلوطی از کافور و گل ارمنی و آب گشنیز ضماد کنند .

با انجام دستورات فوق حدود نود و نه درصد از افراد مبتلا به خروسک مداوا خواهند شد اما چنانچه با یک درصد دیگر مواجه شویم لازم است ضمن اجرای دستورات فوق که بیماری را به سرعت تخفیف می دهد بیمار را به فوریت های پزشکی برسانیم .گاهی التهاب حنجره به صورت مزمن در می اید یا به بیماری دیگر مبدل می گردد که بیمار تب کند به ذات الریه مبتلا شده و اگر تب نداشته باشد بر حسب علایم ناراحتی می توان نسبت به مداوای آن اقدام نمود .

منبع مطلب خروسک : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

 



:: بازديد از اين مطلب : 237
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
برنامه اندروید | دانلود تلگرام | واتس آپ اندروید |  کلش رویال

 

http://www.rupload.ir/upload/eyjodzagx4s5ezs32.png



برنامه اندروید:

 برنامه اندروید  (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل موبایل است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌هاو هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهداندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های موبایل دارد.

تلگرام:

پیام‌رسان تلگرام
 (به انگلیسی: Telegram) پیام‌رسانی چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است. کاربران  می‌توانند  با دانلود تلگرام پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای ویندوز فون، همین‌طور نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.


واتس‌اَپ:

واتس‌اَپ
 (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جن کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت شود. واتس اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند.
 
کلش رویال :

 Clash Royal یک بازی استراتژیک آنلاین برای دستگاه های اندروید و آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی نام آشنای سوپرسل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز , هی دی و بوم بیچ ارائه شده است.  در بازی کلش رویال شخصیت ها  مشابه شخصیت های بازی کلش آف کلنز می باشد اما طراحی و گیم پلی بازی کاملا متفاوت است. در این بازی کارتی شما می توانید به صورت رو در رو و در زمان واقعی در مقابل حریفان خودتان قرار بگیرید و با آن ها به مبارزه بپردازید. هدف شما در این بازی ارسال نیروها به سوی ارتش دشمن و تخریب ساختمان ها و تجهیزات و سرنگونی پادشاه آن برای جمع آوری کارت ها می باشد. همچنین شما می توانید یک قبیله تشکیل دهید و کارت ها و حملات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر از آن دسته کاربران بازی پرطرفدار کلش آف کلنز می باشید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: برنامه اندروید , دانلود تلگرام , واتس اپ , کلش رویال ,
:: بازديد از اين مطلب : 206
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد